![]() |
Πηγή Φωτογραφίας: kavalapress.gr |
Πώς σχολιάζουν 4 αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας οι ταξιδιώτες του site ; Ποιες εκθειάζουν και γιατί; Ακόμη ποια χαρακτηρίζουν ως ανεπαρκή και ποιος ο λόγος;
Απογειώνουν την Aegean Airlines σχόλια των επιβατών που φιλοξενούνται στο Trip Advisor. Φιλική εξυπηρέτηση χαμογελαστά κορίτσια φανταστική πτήση είναι ορισμένα από τα 2.237 που περιέχει η λίστα του site δίνοντας τους περισσότερους βαθμούς στην εξυπηρέτηση πελατών και τον συνδυασμό ποιότητας και οικονομικού ναύλου. «Καλοσυντηρημένα αεροσκάφη είμαι μηχανικός και γνωρίζω. Φιλικό προσωπικό» είναι η πιο πρόσφατη κριτική του επιβάτη Paul ενώ μόνο 59 κριτικές δηλώνουν ως πολύ κακή την εταιρεία.
Τη σκυτάλη στα μελένια σχόλια σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση παίρνει η Ellinair. Όπως αναφέρουν οι περισσότεροι επισκέπτες του site κατορθώνει να συνδυάζει χαμηλό κόστος ναύλου και εξαιρετικό σερβις.« Μοναδική εμπειρία από την πτήση και το προσωπικό, μπράβο ένιωσα ότι είμαι σε άλλη κατηγορία από την απλή οικονομική που ήμουν ταξιδεύοντας από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο» αναφέρει η Natasa kx.
Στην απέναντι πλευρά των αρνητικών σχολίων βρίσκεται η Ryanair καθώς χάνεις πόντους αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επιβατών:« Πολύ μέτρια αεροπορική. Όλα τα μετράνε σε χρήμα , πλήρωσε για θέση, πλήρωσε για γρήγορη επιβίβαση, πλήρωσε χώρο για τα πόδια, πλήρωσε, πλήρωσε» γράφει η Xristinar επιβάτης από τα Χανιά προς την Αθήνα.
Ωστόσο τα θετικά του Ιρλανδικού αερομεταφορέα σύμφωνα πάντα με τις γνώμε των πελατών επικεντρώνονται στους πάρα πολύ φθηνούς ναύλους που προσφέρει Ιρλανδικός αερομεταφορέας τόσο σε πτήσεις εσωτερικού όσο και εξωτερικού.
Φυσικά τα σιροπιαστά γλυκά σχόλια συνεχίζονται και για την Emirates η οποία συνδέει την Αθήνα με μεγάλα αεροδρόμια της Μέσης Ανατολής και Ασίας καθώς και Αυστραλίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το σχόλιο του Δημήτρη επιβάτη που βρέθηκε σε πτήση από την Αθήνα με προορισμό την Μανίλα:« Σύμφωνα με τη φήμη της περίμενα κάτι περισσότερο γράφει ο Δημήτρης και προσθέτοντας ότι« Ο χώρος του καθίσματος είναι μικρότερος από άλλη εταιρεία. Μέτριος έως καλό το σέρβις».