Wednesday, December 14, 2016

Storytelling: Πώς αντιδρούν οι αεροσυνοδοί με τους άτακτους επιβάτες;





Αεροσυνοδοί αποκαλύπτουν στο e-travelair με ποιον τρόπο αντιμετωπίζουν τις  επιθετικές συμπεριφορές των επιβατών τους όταν εκείνοι  τους κάνουν τη ζωή αεροπλάνο εν ώρα πτήσης.


Με αφορμή τον ατίθασο  επιβάτη της Delta Airlines και την άσχημη συμπεριφορά του  κατά τη διάρκεια της πτήσης  καθώς φώναζε έβριζε τους ψηφοφόρους της Χίλαρι το  e-travelair θέτει το ερώτημα σε δύο αεροσυνοδούς αναφορικά με το πώς εκείνες  αντιμετωπίζουν έναν άτακτο επιβάτη. 


«Παραμένεις ζεν και ευγενική για να τον εξυπηρετήσεις έστω και αν εκείνος δεν έχει καθόλου διάθεση να εξυπηρετηθεί από εμένα» δηλώνει η Έμιλι Κ στο e-travelair.

Γιατί σε μια πτήση περίπου εκατό ατόμων είναι απολύτως λογικό να μην φέρονται όλοι αγγελικά. Σίγουρα κάποιος θα επιβιβαστεί με μούτρα σαν τον γκρινιάρη από τα στρουμφάκια και με νεύρα είτε γιατί το αεροπλάνο ήρθε με καθυστέρηση είτε επειδή μάλωσε με τη γυναίκα του όποτε « απλά δεν δίνεις σημασία και βρισίματα έχουμε ακούσει αλλά δεν ασχολείται κανείς» αναφέρει η Μαρία Παπά.

«Φυσικά όλα έχουν ένα όριο αν συνεχιστεί η επιθετική συμπεριφορά μέχρι να φθάσουμε στο προορισμό μας τότε θα δείξω πιο κάθετο πρόσωπο» προσθέτει η Έμιλι Κ.

Όπως στην περίπτωση της Delta Airlines με τον  άτακτο επιβάτη του οποίου τα υβριστικά σχόλια κατά των ψηφοφόρων της Χίλαρι Κλίντον έτρεχαν σαν χείμαρρος  από το στόμα του και εάν είχε πέσει στην αντίληψη τους νωρίτερα η ατίθαση συμπεριφορά του «θα είχαμε παρέμβει και ο συγκεκριμένος  επιβάτης απλώς δεν έφθανε στον προορισμό του αλλά θα είχε αποβιβαστεί» αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας σε δήλωσή του. 

Blacklist επιβατών:
Μάλιστα ο αμερικανικός αερομεταφορέας έγραψε το όνομα του στη Blacklist των επιβατών της με αποτέλεσμα να μην πετάξει ποτέ ξανά.
Η μαύρη λίστα επιβατών είναι ένας όρος όχι και πολύ διαδεδομένος στο επιβατικό κοινό και  για να γραφτεί στο όνομα κάποιου « Θα πρέπει να είναι πολύ κακός δηλώνει η Έμιλι Κ στο e-travelair  δεν αναγράφεται εύκολα το όνομα στη συγκεκριμένη λίστα προϋποθέτει κριτήρια. Όπως:  «Να βρίσει ή να σηκώσει χέρι σε πλήρωμα εξηγεί η Μαρία Παπά και προσθέτει:«  ο δεύτερος τρόπος είναι  να προκαλέσει φθορά στο αεροσκάφος ενώ ο τρίτος εάν το ζητήσει το κράτος στο οποίο υπάγεται η αεροπορική εταιρεία»




Aviation news

Aviation news
What's hidden behind closed curtains of emirates' first class and why should everyone reape the benefits of a first class flight. What's the cost for a one way trip flying in the lap of luxury? Read more here...

Travel

Travel
Travel hacks from British Airways' pilots. Ποιες ταξιδιωτικές εφαρμογές εμπιστεύονται πιλότοι της British Airways;

InstaTravel

InstaTravel
Powder at Heathrow airport by British Airways who has the idea of photo shoot ski experts in a snowball as celebrating its new winter routes to Austria

InstaTravel

InstaTravel
Hydra the diamond of argosaronic islands